youmeus.blogg.se

Om jag hade hunnit hade det varit en rapp, analyserande och samhällskritisk blogg. Nu blir det mest dravel om hälsa, ungar, mannen och lite annan update till mina tre stadiga läsare ;)

Hello!

Kategori: Allmänt

Så har en jobbdag gått. Det var glada hälsningar och kramar så det var en trevlig jobbstart tycker jag allt. Lämnade blod på morgonen och fick en fin mugg med Pippi motiv. Brukar lämna ett gosedjur i barnkorgen (provtagningen ger det till mindre barn som blir stuckna) men var lite självisk och tog en mugg till hemmet. 
 
Min massör har semesterstängt och ska sen leda en hälsoresa så inga tider på ett tag, hon blev sjuk och fick avboka sista tiden innan semestern så jag är lite gnällig. Men så uppenbarar sig en ny behandlare minsann. Redan imorgoneftermiddag ska jag få se om det är en vinstlott eller ej :) Hon nystartar i lokaler hos en tjej jag känner så därför fick jag info, rabatterade priser första månaden också minsann. Håll tummarna!
 
Hoppas er helg blir fantastisk!
Kommentera inlägget här: