youmeus.blogg.se

Om jag hade hunnit hade det varit en rapp, analyserande och samhällskritisk blogg. Nu blir det mest dravel om hälsa, ungar, mannen och lite annan update till mina tre stadiga läsare ;)

Snart är det dags

Kategori: Allmänt

På torsdag börjar vardagen igen. Är den bästa upptäckten jag gjort typ, att börja jobba några dagar in i veckan. Ingen fattar att man är på plats så semesterhögen kan betas av i lugn och ro. Besöksplanering utan panik och alla kallelser hinner således ut för att landa redan under onsdagen veckan efter. Dessutom har barnen pappavecka med start torsdagseftermiddag vilket gör att jag kan vältra mig i jobbtrötthet med fina mannen när jag kommer hem:)
 
Tösens pappatid bli nog inga större ändringar i. Hon gjorde en planering eftersom pappan sagt att hon fick bestämma. Det visade sig bara gälla om hon bestämde som han ville... Resulterade i att hon är irriterad och typ skiter i honom och planerar in aktiviteter och pluggtider för att inte vara hemma...
 
Jeje. Hoppas höststarten blir bra för er alla :)
 
 
Kommentera inlägget här: