youmeus.blogg.se

Om jag hade hunnit hade det varit en rapp, analyserande och samhällskritisk blogg. Nu blir det mest dravel om hälsa, ungar, mannen och lite annan update till mina tre stadiga läsare ;)

Myskanka någon?

Kategori: Allmänt

Igår hade vi skrattattack hemma över hur många ord som blir svåra när man har opererat tungan. Myskanka är ett av dem kan jag berätta. Tur att barnen inte var hemma för det var inte helt rumsrent och inte heller politiskt korrekt. Nåja lite kul var skönt att ha när förkylningen sugit sig fast och tungan var något smärtsam.
 
Gick supersnabbt att operera bort grejen som nu är på väg till Lund för analys. Jag flexade ut 9:35 och in 10:31, var svullen och bedövad med det var ok när jag skulle sitta och skriva bara, patient 13:00 som var förvarnad och har träffat mig tidigare. Idag känns det ok, som om jag bitit mig i tungan typ, sen känns stygnen lite. 
 
Idag kommer barnen hem igen, lilleman har hunnit fylla år så det finns paket från mormor att öppna, lego från morfar finns också på plats (bra val pappa! ;) ) Vi firar honom på lördag så han får hålla sig lite med fler paket.
 
Ha en fin dag!
 
 
Kommentera inlägget här: