youmeus.blogg.se

Om jag hade hunnit hade det varit en rapp, analyserande och samhällskritisk blogg. Nu blir det mest dravel om hälsa, ungar, mannen och lite annan update till mina tre stadiga läsare ;)

Hejsan hej!

Kategori: Allmänt

Jamen då har vi april i kalendern. Tiden fortsätter sin färd framåt med raska steg, livet händer och att skriva inlägg faller bort från att-göra-listan. Ska försöka göra en sammanfattning men idag skriver jag bara att vi nu har bestämt oss för att det blir en biltur uppåt landet den 30/5 hemfärd senast 2/6
Tågbiljett går inte att boka på grund av eventuella banarbeten så vi ställer in oss på bil. Planen var först att åka helgen efter men tösen ska ska på cykelläger då så vi tar det lite tidigare. 
Dock är det på morgonen vi bestämmer hur det blir eftersom jag inte vet vilket humör min kropp är på och jag chansar inte på att köra med värdefull last!
 
Må så gott!
Kommentera inlägget här: